Thursday, July 19, 2012

Allah aku butuh cinta, kasih sayangMu serta perhatianMu :(

 
 Ya Allah, pada hari ini aku bangun dari tidurku merasa risau dalam hatiku, berdebar-debar, mungkin aku terganggu dengan perasaanku, Ya Allah, dengan mengingatiMu hatiku mulai terasa tenang kerana Engkau jualah yang menjaga hatiku dari gangguan syaitan yang terkutuk

Ya Allah, aku ingin selalu mendekatiMu serta memohon perlindungan dariMu dari gangguan syaitan yang membisik kan kejahatan ke dalam dadaku,(Sodru'), Ya Allah aku ingin mencintai serta bergantung harap hanya kepadaMu, Ya Allah cintai aku serta jadikan hati ku redha dengan ketentuanMu. Ya Allah, aku perlu kan perhatianMu agar aku terus merasa dekat dengan Mu..

Ya Allah berikan kekuatan dalam hatiku agar aku tetap teguh berdiri di atas jalanMu yang lurus..Ampunkan dosa-dosaku serta sayangi diriku ini, Sesungguhnya aku tidak bererti tanpaMu. Ya Allah Engkau dekat denganku, tapi aku selalu menjauhi diriku.. Ya Allah aku ingin selalu dekat denganMu. Didik lah hatiku untuk mencintai jalanMu yang penuh dengan keselamatan, ketenangan serta keberkatan. Alhamdullilah Ya Allah, Engkau selamatkan aku berkali-kali.. Ya Allah tetap teguhkanlah hatiku agar dekat serta taat padaMu

Ya Allah berikanlah keikhlasan ke dalam hatiku agar 
aku mendapat cintaMu yang suci dan kekal selamanya..


Make me strong Ya Allah (^_^)V


No comments: